söndag 19 september 2010

Igång

Nu är fostran igång igen, hustrun har fått inta sin position några gånger och har även blivit tvångsrakad. Jag försöker jobba med mig själv för att bli mer bestämd och konsekvent men det är inte helt enkelt då man inte alltid är på topp, bara att jobba på.
Det började med att hustrun fick order om att klä av sig och sätta sig i sin position framför mig sedan fick hon ställa sig bredbent med händerna bakom huvudet för inspektion och efter det marsch i säng för en omgång smisk med svångrem och piska. Därefter bands hon fast och rakades grundligt för att sedan bli ordentligt knullad.
Nu ska det jobbas på att få henne att klä sig snyggt och sköta sitt utseende med smink och nagellack, lite tråkigt att börja om med det igen när hon skötte det bra tidigare men vad gör man? Jag gillar ju att se min hustru uppsnyggad och tänder på att hon gör det för min skull, sen är det ju en bonus att jag blir extra kåt av att se hennes hand med målade naglar smeka min kuk eller hennes egen våta mus.
Nu är det bara att jobba på och se hur det fungerar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se