lördag 6 november 2010

Straffad

Hustrun klarade inte att hålla överenskommelsen vilket gjorde mig mycket besviken, kan inte hustrun offra fem minuter på en vecka för att suga av sin make? Nåväl detta innebar att jag måste straffa henne hårt och kännbart.
Jag började med att binda fast henne liggande på mage i sängen och smiskade hennes bak omväxlande med handen och piskan. När jag kände mig nöjd med detta så vände jag henne på rygg och band henne i sänggaveln och fortsatte att smiska hennes bröst och fitta med piskan.
Nästa steg var att hämta rakgrejorna och slätraka hennes fitta, jag var väldigt noggrann och passade på att smeka klitoris under tiden, det resulterade i att hon hade svårt att ligga still men det blev ändå ett fint resultat av rakningen.
Sedan tar jag fram med glidmedel, buttplugg och g-punktsstav och börjar leka med staven samtidigt som jag stoppar ett finger i baken på henne, jag märker att hon inte är helt bekväm med fingret men forsätter ändå med att pilla in pluggen i henne. Hon försöker komma undan men jag har bestämt mig för att den ska in och så blir det.
Till sist lossar jag henne och knullar henne ordentligt och skjuter min säd i hennes våta, nyrakade fitta. Min hustru har en underbart skön fitta och mun, jag har saknat att få kuken omsluten av henne.
Vi får se om hon tänker hålla sitt löfte i fortsättningen annars kommer hon att bli hårdare smiskad och knullad i baken på riktigt.

2 kommentarer:

  1. Hårdare regler är det som gäller. Hon verkar testa dig och trotsa dig. Öka kraven och om det inte följs direkt en påföljd som gör din kvinna lydig. Det ska löna sig för henne att följa dina regler.
    Som sagt kommer att följa dig och att du kommer att lyckas få en lydig fru.

    SvaraRadera
  2. BLIR AVENSJUK PÅ KVINNOR /TJEJER SOM
    FÅR SMISK AV SINA MÄN KILLE POJKVÄN

    SvaraRadera

Blogg listad på Bloggtoppen.se