onsdag 27 oktober 2010

Deal

Trots att hustrun fick en rejäl omgång så har hon inte förbättrat sin lydnad och vi har gjort en överenskommelse:
Hustrun slipper ordinarie regler, straff och krav en tidsbegränsad period. Sen gör vi en ny överenskommelse.
I utbyte mot detta förbinder hon sig att minst 1 gång per kalendervecka på eget initiativ ge sin man en avsugning. Vill hustrun ha sex med sin man eller få smisk eller något annat så får hon be honom om det (per mail eller på annat sätt) men det gäller inte i stället för veckans avsugning. Hon får inte tillfredsställa sig själv utan närvaro av sin make.
Sköter inte hustrun detta så väntar ett hårt straff. Exempelvis: fastbunden, tvångsrakad och tagen i baken.
Vi får se hur det går, jag känner viss frustration och behov av att tillrättavisa min hustru emellanåt, dessutom får jag god lust att slita av henne kläderna och knulla henne hårt eller fylla hennes mun med min kuk och sperma lite då och då men jag får väl hålla ut och se hur det utvecklas.

1 kommentar:

  1. Intressant blogg Kommer att följa dig och din olydiga fru. Hoppas att du får ordning på henne.

    SvaraRadera

Blogg listad på Bloggtoppen.se