onsdag 6 oktober 2010

Behov

Hustrun är i stort behov av en riktig omgång och det är precis vad hon ska få! Dock så får det anstå till "rätt" tillfälle när jag själv har nog kraft att ge henne det hon behöver. Jag ska jobba på att hitta rätt känsla och auktoritet som jag behöver när hustrun blivit så obstinat som hon är nu och under tiden blir det lite lättare underhållssmisk för att inte tappa tråden helt.
Härom dagen fick hon en liten omgång smisk med handen innan hon fick suga min kuk samtidigt som jag smekte hennes fitta. Hon fick sedan en behandling med vibratorn innan jag övergick till att bearbeta hennes våta mus med kuken och som en skön avslutning fick hon suga av mig. Så det blir en del sköna stunder trots att hustruns lydnad inte är något vidare bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se