måndag 18 oktober 2010

Smiskad

Hustrun har fått sin välbehövliga omgång smisk, hon fick två val av kläder att ha på kvällen men lyckades inte lyda utan hade ett eget alternativ. Hon skulle också ha rakat sig vilket hon inte heller skött, detta till trots så fullföljde jag min plan och började att smiska hennes stjärt med handen och hon fick därefter suga min kuk. Nästa steg var att ta fram ridpiskan och ge henne en rejäl omgång med den innan hon blev hårt knullad bakifrån.
Att hustrun hela tiden vägrar lyda och ifrågasätter mina befallningar är påfrestande, vad gör jag fel och ska göra annorlunda? Hon har haft chansen att tycka till om regler och andra påhitt som jag kommer med men har inte haft något att tillägga då så jag har tolkat det som hon godkänt dessa men det kanske har varit fel.
Jag får fundera lite på om jag ska göra ändringar på hustruns regler för att få lite nytändning på det hela, något måste jag hitta på annars får jag ge upp och det vill jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se