söndag 9 januari 2011

Fortsatt paus

På grund av yttre omständigheter så är det fortfarande paus, vi har sällan sex och de sunkiga kläderna har återkommit och rakningen är inte ett faktum längre.
Vi har haft lite BRA sex men det är ju inte i närheten av så ofta så jag skulle önska. Under julen ryckte min hustru upp sig och tog på sig lite sexiga kläder och högklackat och vi hade grymt skön sex framför brasan.
När sakerna vi inte styr över har löst sig så får vi se vad som händer men just nu får vi ligga lågt och försöka hålla humöret uppe, det skulle förstås kännas lättare om jag inte gick och hade stånd hela tiden.

1 kommentar:

  1. Hej dina rader är verkligen läs värda .Kull att din fru ryckte uppsug lite nu vid Jul men nu är det vår och du har inte kommit i gång ännu .Det får inte gå för lång tid .För då får du det bara svårare att hitta din roll hur du skall vara och din fru har svårare att uppfylla din önskning hon kan bli villsen. Jag är själv gift och har en under bar sexig fru och vår relation är bra .För ca 10 år sen då jag för min fru uttryckte mina önskningar om att jag ville ge henne smisk regelbundet hon svarade att det var något som hon inte alls kunde täcka sig men ett en treget jobbande och ständiga antydningar vad jag ville gav hon efter och vi provade en fredags kväll .Vi var båda väldigt spända och osäkra så vi 20 tiden drog jag med min fru till sovrummet och hon fick dra upp sin kjol och gör stjärten bara .Jag inledde för skitigt men var allt gervare och jag höll min fru i ett hårt grep och till slut när jag var nöjd hade hon fått ett 30 tal slag över stjärtenJag smekte sen min fru över fitta och lade märke till att hon blivit redigt blöt då tändes det en förhoppning inom mig om att det kunde bli en fortsättning Efter detta tillfälle var det en fortsättning .Och nu är det 10 år om några dagar och min fru fyller snart 57 år .Det skall vi fira .Som regel får min fru smisk en till två gånger i veckan .Jag hoppas nu att du nu snart kommer i gång .Varma hälsningar
    Berit & Klas

    SvaraRadera

Blogg listad på Bloggtoppen.se