lördag 29 januari 2011

Livet går vidare

Nästan allt är tillbaka på samma nivå som innan fostran och det känns definitivt inte bra, jag försöker hålla ut tills de yttre omständigheterna återgått till det normala så vi kan hitta tillbaka till något. Vi får väl se vad det blir och på vilken nivå men det måste bli någon ändring för jag står inte ut med det vi har nu i evighet.
Senast var det "bara" en vecka mellan tillfällena vi haft sex och det är ju hälften så lång tid dom det varit, undrar om det är en trend eller en tillfällighet? Hustrun sög också min kuk efter lite påtryckningar, det är så underbart skönt att jag blir kåt bara jag tänker på hennes mun runt min lem.
Jag saknar känslan av att hon gör saker av kärlek till mig även om hon inte är helt bekväm med det, att hennes fitta var rakad och drypande våt hela tiden är också något som jag tänker på med stor saknad.
Nåja, tiden får utvisa vad som händer!

3 kommentarer:

  1. Har just hittat din underbara Blogg trots att jag är kvinna förstår jag din fustration över din hustru. Som kvinna kan jag berätta att vi kvinnor behöver en rejäl risbastu på lilla stjärten ibland för att må bra och bli av med stress samt veta hur vi skall behaga man/pojkvän. Vad som är viktigt är att du är tydlig med vad som du förväntar dig av henne typ att hon rakar fittan,sköter sitt utsende och klädsel mm. Detta är vad jag själv mår bra av alltså en vägledning av min pojkvän hur jag skall vara för att han skall må bra och att han tar tag i saker när det inte fungerar som han vill

    SvaraRadera
  2. Du får gärna skriva en rad till ovanståendeTindraMarie@hotmail.se

    SvaraRadera
  3. Tack. Vi får se vad som händer.

    SvaraRadera

Blogg listad på Bloggtoppen.se