tisdag 17 augusti 2010

Lyd mig

Jag börjar testa lite nya metoder för hustruns fostran, igår fick hon sitta naken på golvet vid min fåtölj och hon fick inte göra något utan att fråga om lov först. Hon var lite motsträvig först men blev lite bättre efter en stund, jag använde ridpiskan som pekpinne och även att smeka och leka med henne. Hon fick även suga min kuk sittande på golvet och jag styrde hennes rörelser lite mad piskan. Inne i sängen smekte och piskade hennes mus och bröst med piskan och lät sedan handtaget på den glida in i hennes fitta medan hon smekte sig själv med fingrarna. Det hela avslutades sedan med ett härligt knull.
Det går nog lite framåt om än sakta och trevande, envishet och tålamod måste en make ha och jag är nog inte alltid tillräckligt konsekvent och bestämd. När hustrun blir för olydig så orkar jag inte alltid ta tag i tyglarna ordentlig utan släpper iväg det men jag har ju trots allt annat att göra också.
Jag ska försöka med lite färre, kortare och mer lättstyrda uppgifter och jag får nog jobba lite på min bestämdhet också så kanske vi kommer på rätt spår igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se