torsdag 19 augusti 2010

Underhåll

Hustrun har nu skött sig ganska bra men så hon inte ska få för sig att hon ska missköta sig så var igår dags för en omgång underhållssmisk och pga lite tidigare slarv med att lyda en order om att klä sig sexigt hade hustrun order att klä sig i strumpor och högklackat. Hon fick suga makens kuk först och fick sedan lägga sig på mage och ta smisk med både "snälla" piskan och ridspöt dock inte speciellt hårt. Jag tog sedan av henne skorna och lät henne smeka min kuk med fötterna samtidigt som hon fick leka med sin mus och jag smiskade hennes bröst med ridspöt. Jag blir otroligt upphetsad av att känna hennes nylonklädda fötter runka mig och att samtidigt se henne leka med sig själv gör ju inte saken sämre. Jag tar på henne skorna igen och vi går igenom några ställningar innan det blir för mycket för mig och jag måste komma i hennes sköna fitta.
Nu sköter hustrun sig så pass bra att jag tror hon tjänat ihop till en belöning, frågan är bara vad, vi har tidigare tittat på en korsett men den kostar ju en del så det räcker inte till hela den. Jag får höra om hustrun vill spara för att tjäna ihop till den eller om hon vill ha en omedelbar belöning.

2 kommentarer:

  1. Korsetter är så fint.. klart att hon ska spara på sina belöningar till en )

    SvaraRadera
  2. Du har rätt, det är vad hon valde.

    SvaraRadera

Blogg listad på Bloggtoppen.se