måndag 16 augusti 2010

Test

Jag bestämde mig för att göra ett lydighetstest på min hustru och gav henne instruktionerna: Hustrun skall till i kväll vara nyrakad och fin och beredd på fostran, det lutar åt att du ska bli smiskad över mitt knä till en början sen får vi se vad jag har lust till. Du får inte sitta i fåtöljen utan måste sitta på golvet vid min fåtölj.
Det började bra med hustrun vid mina fötter och sedan en omgång smisk över knät innan hon blev skickad till sängkammarn. Jag behandlade henne där med klädnypa i bröstvårtan, handklovar och G-punktsstav men det tog inte så lång tid innan hon började åma sig och ville ha min kuk i sig så jag fick tala om för henne att hon inte bestämde det. Jag fortsatte med min behandling en stund innan hon fick suga min kuk och efter det var hon på väg att rida mig så jag fick kasta över henne på rygg och hålla fast hennes händer innan jag började knulla henne. En mycket skön kväll och jag tycker normalt att det är trevligt när hon tar initiativ men har jag sagt åt henne att jag ska göra det jag har lust med så passar det inte. Jag får fundera ut lite övningar som kan få henne att förstå att hon inte bestämmer, hård smisk verkar jag inte komma längre med så jag får prova lite andra metoder och se vilken effekt det har.
Jag tittade på en film vi spelat in i trädgården vid stugan, den blev ganska bra förutom att det är hemskt att se sig själv. Temat var att hustrun börjar onanera i solen när jag avbryter och smiskar upp henne för att hon inte har lov till det och det avslutas med sug och knull bakifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se