lördag 14 augusti 2010

Summering

Vi har avslutat vår vecka i skogen och jag har lite delade känslor. Dels så har vi haft skönt och trevligt, mycket sex och mys men uppfostran har nog inte gått framåt direkt. Jag måste nog fundera lite på hur jag ska lägga upp det och inte träna henne på alla saker samtidigt, ska fundera vidare på det.
Nu lite av det som hänt, Hustrun fick ett uppdrag att utföra varje dag och det första löd:
Du skall under dagen hämta ditt eget ris som du ska få smaka, det skall lämnas till maken för godkännande med en nigning.
En gång före 15.00: Du skall suga av din make och ta satsen i munnen utan att han behöver tala om för dig att du ska göra det. Om vädret tillåter så skall det utföras utomhus.
Avsugningen blev prick 15.00 och utan att hon tog satsen i munnen. Ris hämtade hon men lämnade det inte till mig för godkännande. Och hon bad inte heller om godkännande för sin klädsel på morgonen trots en omgång smisk. Nu fick hon smisk ett antal gånger under veckan med ris, piska ridpiska och hand så jag har lite svårt att hålla isär när hon fick vilket men jag tror det inte blev så hårt den första dagen utan bara med "snälla" piskan.
Det fortsatte på liknande sätt resten av veckan med halvdant eller knappt utförda uppdrag och envist vägrande att fråga om hennes klädval duger.
Jag känner att jag måste försöka hitta på något så jag väljer i förväg vad hon ska ha på sig och sätter sedan fast henne med handklovarna utomhus och smiskar henne ordentligt med alla medel, ris och piskor får jobba. Inte ens detta hjälper någon längre stund, plötslig har hon bytt om utan att be om lov. Luften har nu gått ur mig helt och jag inser att jag måste byta strategi, nu ligger jag lite lågt till jag bestämt mig hur jag ska göra.

1 kommentar:

  1. Det låter som att hon antingen inte alls går igång på att känna din uppskattning när hon lyder/inte tänder på dominans på samma sätt som du, alternativt att hon vill ha mer, samt hårdare, straff. Din frustration måste vara stor, dock låter det som lite brist i kommunikationen.

    Men jag känner ju inte er.

    SvaraRadera

Blogg listad på Bloggtoppen.se