onsdag 28 juli 2010

I kapp

Efter en riktig omgång är vi äntligen i kapp med smiskandet, får se nu hur länge det dröjer innan hustrun förtjänat något nytt. I går band jag först fast henne på mage i sängen endast iklädd högklackade skor och börjar sen smiska hennes rumpa med handen innan jag övergår till ridpiskan, hon får ganska mycket smisk och jag ser att det känns ordentligt men det är ju meningen. Där efter vänder jag henne och sätter handklovar på henne med händerna under knäna och försöker binda hennes fötter i sängstolparna så hon inte ska kunna röra sig så mycket innan jag tar fram vibrator och g-punktsstav och börjar bearbeta henne. Hon njuter av behandlingen en stund men jag har bundit henne lite för dåligt och det blir svårt att fullfölja behandlingen när hon vrider sig men jag gör mitt bästa. När jag släppt loss hustrun så får jag en underbar avsugning som tack och det är som vanligt en njutning att se och känna hennes mun runt ollonet och hennes hand med fina målade naglar runt skaftet.

2 kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se