fredag 30 juli 2010

Lite mer fundering

Av någon anledning så klarnar mina tankar när jag skriver ner dom så jag gör det här även om det skulle likna svammel, jag skriver väl vad jag vill på min blogg. Funderar lite på hur jag tänkte och vad jag ville ha ut av saker och ting när jag satte upp hustruns regler. Naturligt vis så ville jag få ut mer av det sexuella men en tanke var också att det skulle stärka hennes självförtroende så hon såg sig själv mer som jag gör det. Genom att hon måste klä sig mer feminint och sexigt och raka sig och hålla sig allmänt snygg så hoppades jag att hennes syn på sig själv skulle närma sig min, en sexig, attraktiv kvinna som ska vara stolt över sig själv. Jag hoppas hon ska känna att hon VILL göra sig vacker och inte bara för att hon ska ut på stan eller jobba utan i första hand för sin makes skull.
Att hon måste onanera både ensam och inför mig var tanken, förutom att jag tänder på det, att hon skulle känna att hon var en sexuell varelse som gillar det och till sist förhoppningsvis inte skämmas att visa sin kåthet åtminstone för sin make. Ett ökat självförtroende och en sundare syn på sig själv hoppas jag ska få henne att vilja ändra sina destruktiva handlingar och ta bättre hand om sin kropp.
I första hand är mina motiv egoistiska men jag hoppas det kan föra med sig något gott och förbättra vår relation ytterligare på alla plan. Slutsvamlat för denna gång.

1 kommentar:

  1. Tycker du svamlar helt ok .
    Kanon att du "ser" din kvinna!
    Hoppas verkligen hon gör allt på rutin tillsist då vi trotts allt är vanedjur vi människor.
    nyans

    SvaraRadera

Blogg listad på Bloggtoppen.se