onsdag 21 juli 2010

Plugg

Hustrun har gjort mycket fel ett tag här och har stora straff att vänta, hon har onanerat och kommit utan lov, hon har misslyckats med ett uppdrag och hon har smitit undan när hon skulle bestraffas. Lite lek och straff har det iaf varit sen sist, jag hade ju köpt ett set med buttpluggar som förvånade mig lite, jag tyckte att den minsta var rätt stor och den största var väldigt stor. Hustrun har nu provat den minsta och mellan storleken och jag tror att de ska få komma till användning mera. Jag skulle sedan smiska hustrun ordentligt, hon fick ligga på mage i sängen i klädd sina sexigaste skor och jag började smiska henne men hann inte mer än ca tio slag innan hon kastade sig över mig och började suga min kuk. Hon började sedan rida mig och hennes våta mus kramade min lem. Jag vände sedan runt henne och tog henne med de högklackade skorna mot mina axlar och som avslutning fyllde jag hennes fitta med sperma.
Jag fick en grym avsugning härom dagen, hustrun sög och smekte min kuk och jag kunde inte hålla tillbaka satsen så länge utan kom över henne, det som fastnade i hennes mungipa slickade hon i sig och såg nöjd ut. Undrar om hon ska få lära sig svälja allt, kanske kan vara en bra övning?
Nu har hon ca 70 slag som ska landa på hennes bak så jag hoppas hon sköter sig nu så det inte blir mer.

1 kommentar:

  1. Det låter som att du hade en mycket trevlig kväll :)
    Ja olydnad har ju sin efter effekt..

    SvaraRadera

Blogg listad på Bloggtoppen.se