onsdag 7 juli 2010

Bedjan

Hustrun har åter misskött sig och förtjänat en rejäl bestraffning, bla hade hon trots en uttrycklig order inte sugit av sin make när han önskade det, jag räknade ihop hennes olydnad och kom fram till detta:
Du har brutit mot regel 1 två ggr , 20 slag styck
Du har slarvat med en uppgift, 5 slag
Du är icke klädd som en god hustru, 5 slag
Summa: 50 slag
Som vanligt ville hon förhandla och få straffet i omgångar men jag ville inte ge henne något besked om det skulle delas och i så fall hur så hon fick sväva i ovisshet.
Förutom de 50 slagen så får hustrun tillsvidare inte komma utan att först be snällt om lov, detta blir ett problem för hustrun då hon har svårt att foga sig men det kanske är en bra övning.
På kvällen så började vi kela i sängen innan jag resolut vände upp hennes bakdel och började smiska den med ridpiskan. Efter 30 slag tyckte jag att det fick räcka och vände tillbaka henne och smekte hennes härligt våta kön men såg till att inte ge henne någon orgasm. Som avslutning fick hon rida mig tills jag fyllde henne med säd.
Dagen efter fick hustrun i uppdrag att två ggr smeka sig själv i tio minuter varav en gång skulle hon filma sig själv, det gick väl så där, det vart inga tio minuter men en väldigt upphetsande film. På kvällen överraskade hon med att ge mig en avsugning när jag satt framför datorn, fantastiskt skönt men det hjälper ju inte när det är tre dar försent. Senare var det dags för smisk och de resterande 20 var inga problem. Hon fick lite smek innan hon fick min kuk i fittan, trots en avsugning några timmar tidigare så tog det inte lång stund innan jag kom.
Hustrun har ännu inte bett att få komma så...
Jag läste dock på hennes blogg att hon tänkte smygkomma och det vet jag ju inte om hon gjort men vi får väl se hur lång tid det tar innan hon kan be snällt om det.

2 kommentarer:

  1. förstår henne det är inte alltid lätt att be..

    SvaraRadera
  2. Det är inte helt lätt att vara en god hustru men meningen är ju att hon ska lära sig!

    SvaraRadera

Blogg listad på Bloggtoppen.se