onsdag 30 juni 2010

Filmning

I går blev det en omgång smisk för hustrun, hon hade misskött sig lite men mest straffades hon för att hon inte var uppmärksam på vad jag sa och hade sagt. Hon fick order om att ha högklackat på sig och hon bättrade på det på eget initiativ med nylonstrumpor och en bustier men inte mig emot. Så började vi med en omgång med ridspöet, när jag tyckte att det räckte så band jag henne i sängstolparna och satte på henne ögonbindel sedan slog jag i gång filmkameran som jag riggat på stativ denna gång, den skulle naturligtvis startats innan smisket men förvirrad som man är så.. Fram med dildo och vibrator, klädnypor på bröstvårtorna och börja leka med hustruns nyrakade fitta. En rejäl orgasm senare så släppte jag loss henne och började knulla hennes otroligt våta mus, hustrun var ordentligt kåt och plockade efter ett tag fram vibratorn igen vilket gjorde att jag inte kunde hålla mig längre, vibrationerna och kramandet från hennes fitta blev för mycket och jag sprutade min laddning i henne. Med min slaknande kuk i sig avslutade hon det hon påbörjat själv.
Filmen blev inte något vidare den här gången heller, för dåligt ljus och skådisar som inte tänker på vad som syns på filmen men det blir väl flera försök.
Jag har inte hört något mer om anal leksakerna hustrun påstod att hon beställt, måste förhöra henne om dessa, kanske jag får beställa själv om det ska bli något.

3 kommentarer:

  1. Det låter som en bra fostran och håller med dig att det är inte lätt att filma när man ska göra det själv.. det blir lätt lite ur fokus.. *LER*
    och kanske på mer en ett sätt.

    SvaraRadera
  2. Det känns som om min fostran fungerar även om det blir många "bakslag"... också det på mer än ett sätt!

    SvaraRadera
  3. Låter härligt med en mycket bästämd make. Själv så har jag älskade Master. Puss slynan

    SvaraRadera

Blogg listad på Bloggtoppen.se