lördag 5 juni 2010

Straffas

Nu har jag tänkt igenom hustruns synder och bestämt straffet, det var många förseelser som måste straffas och jag kände att jag inte kunde ta med alla utan jag stannade vid 35 slag med ridpiskan. Det är det hårdaste straffet hittills och jag kände mig tvungen att ge hustrun en chans att åtminstone mildra kraften i slagen genom att försöka behaga sin make extra mycket. Det kommer dock att krävas mycket, det räcker inte att bara sköta sig som hon borde hon måste se till att göra något extra utan att jag säger åt henne, vi får se hur det går, hon får ett par dagar på sig innan straffet verkställs.
Jag försöker hitta på lite bra övningar till vår semester, vi har fått låna en stuga som ligger väldigt ensligt av ett par bekanta och den veckan kommer det att bli hårdträning av hustrun, hon kommer att få många uppdrag och mycket smisk.
Förslag på uppdrag och övningar tar jag gärna emot!

1 kommentar:

  1. härligt att läsa om hur du uppfostrar hustrun

    SvaraRadera

Blogg listad på Bloggtoppen.se