måndag 7 juni 2010

Framflyttat

Hustrun har förhandlat till sig ett framflyttat straff så hon skulle kunna mildra det genom att behaga maken, dessutom ville hon dela det på två tillfällen vilket jag gick med på. Jag kanske är för snäll men vi får se hur hon sköter sig, det finns risk för påökt på straffet om hon missköter sig så...
Det känns som jag har varit för snäll med mina straff när hon missköter sig så mycket och inte utför sina uppgifter som hon blivit ålagd så det ska mycket till för att det ska lindras, speciellt som det redan delats på två omgångar.
Vi får väl se om hon har tänkt ut något sätt att behaga mig eller om hon bara försöker dra ut på det. Hon är fint klädd och sminkad nu men det är ju bara som det ska vara, inget extra för att behaga maken.
Jag funderar om hon ska få någon uppgift att utföra innan straffet ska verkställas, missköter hon den blir det inte nådigt.
Känner mig kåt så det är hög tid för henne att tillfredsställa sin make.
Fortsättning följer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se