söndag 13 juni 2010

Straff del2

Hustrun var duktig och klädde sig väldigt sexigt, kort skinnkjol, svarta stay-ups, skinnväst och högklackade skor. Hon tog emot de tjugo slagen och sedan kastade hon sig över min kuk och sög den, det är en underbar syn att se hennes mun glida upp och ner på kuken och hennes hand med målade fina naglar som håller runt skaftet på den. Konstigt att det ser så mycket kvinnligare och sexigare ut med lite nagellack och smink på en kvinna men så är det och hustrun är läckrare nu när hon piffar upp sig lite. Jag vände över henne på rygg och knullade henne med hennes strumpklädda ben på mina axlar och det tog inte lång stund innan jag kom i hennes sköna mus.
Jag tycker hon skött sig så bra nu att hon förtjänat en belöning och som belöning får hon bestämma vad hon vill att jag ska göra med eller för henne.
Det återstår att se vad det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se