tisdag 29 juni 2010

Avklarat

Då var senaste straffet klart, det var ju:35 slag med ridpiskan samt att hustrun ska onanera framför mig och filmkameran. Vi började sprida ut piskningen och tog tio slag först men det var inte bra det blev inte så mycket straff men jag tog henne bakifrån när det var klart och det var ju skönt. Efter ett avbrott på grund av gäster så avklarades resten av smisket, 25 slag och det kändes nog mer men avslutningen blev likadan, lite kuksugning och en omgång bakifrån.
Sen var det onanin som hustrun lyckades förhala lite till men i går kväll blev det av, hon fick först smisk med läderpiskan med många strån och sedan fick hon sätta igång att onanera och jag försökte filma henne, de är underbart att se henne göra det och filmen blev väldigt darrig och hon kom alldeles för snabbt (ca 2minuter film), nåja jag höll nog inte ens så länge efter hennes uppvisning så kåt som hon gjorde mig.
Hon har gjort det en gång till i dag utan min närvaro vilket bara det gör mig kåt, kanske har hon förtjänat en belöning, lite smisk har hon också förtjänat så vi får se vad det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se