måndag 14 juni 2010

Bunden

Jag kom på att det var länge sedan jag band fast min hustru i sängen och i går tyckte jag att det var dags så jag meddelade henne detta:
Det var länge sen jag band fast dig i sängen så jag tänkte göra det och göra vad jag vill med dig så du känner att du inte har något annat val än att lyda din make.
Tydligen tycke hustrun att det var en bra idé för när kvällen kom klädde hon sig i stay-ups och ett kort nattlinne. Jag band fast hennes armar och ben i varsin sängstolpe och började kyssa och smeka hennes kropp, ett par klädnypor sattes fast i bröstvårtorna och dildos och massageapparater åkte fram. Efter en stunds retande och lek med hennes vackra fitta så kom hon i en rejäl orgasm och lossade henne från sängen jag lät kuken glida in i hennes våta fitta, hennes snygga strumpklädda ben smekte min kropp och hennes naglar rispade lätt min rygg och som avslutning fyllde jag hennes sköna rakade fitta med min sperma.
Hoppet finns om en god och lydig hustru, hon kan i alla fall få sin make kåt på nolltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se