torsdag 24 juni 2010

Tråkigt

Jag hade tänkt att planera lite trevliga och spännande aktiviteter till midsommarhelgen, vad hade jag inte bestämt, sedan lyckades hustrun missköta sig ordentligt vilket har fått mig att fundera hur hon ska bestraffas för detta istället för att planera helgens aktiviteter. Det är svårt att hitta en bra nivå på straffet, dels så måste det vara hårt då hustruns uppträdande gjort maken ledsen och arg, samtidigt vill jag inte att det ska bli för hårt så syftet inte blir uppfyllt.
Jag har till sist kommit fram till att det blir 35 slag med ridpiskan samt att hustrun ska onanera framför mig och filmkameran. Hon tycker att det är genant att onanera inför sin make vilket jag vill att hon ska sluta tycka men tillsvidare så fungerar det som straff.
Vi får väl se om det kan bli några spontana aktiviteter istället för planerade nu när det blev som det blev.

3 kommentarer:

  1. Får man fråga vad hon gjort för otyg ?
    Mvh nyans

    SvaraRadera
  2. Hon har bland annat på ett nonchalant och otrevligt sätt undvikit ett mindre straff hon hade och underlåtit att tillfredsställa sin make.
    Mvh Maken

    SvaraRadera
  3. Att tillfredsställa sig själv inför andra kan vara riktigt hårt om man tycker att det är jobbigt, gillar inte det heller fyyy..

    Hoppas att ni har haft en trevlig midsommar.

    SvaraRadera

Blogg listad på Bloggtoppen.se