torsdag 3 juni 2010

Hemma

Jag har ju varit hemifrån i några dagar och hustrun fick några uppdrag att utföra: Under min frånvaro så har hustrun orgasmförbud och till detta så får du uppdraget att på tisdag onanera tre gånger i minst 10 minuter utan att komma. Du skall också fotografera dig själv när du utför uppdraget. Du skall som vanligt rapportera efter varje gång.
Det gick väl inte något vidare bra, hon höll enligt egen utsago orgasmförbudet men lekte lite med sig själv utan att tala om det, tisdagsuppdraget blev inte utfört alls.
Jag måste nu försöka sammanfatta hennes synder och komma på lämpligt straff, det är risk att det blir ett ganska hårt straff, jag tror att jag får ihop ganska många saker som hon inte skött som hon ska.
Vi har dock haft en skön snabbis sedan jag kom hem, jag smekte hennes fitta till orgasm och knullade henne sen. Hon hade inte gjort rätt för det men jag gillar det själv så hon får väl straffas med piskan i stället.
Jag har köpt en videokamera så jag kan föreviga lite trevliga stunder både smisk, sex och annat.

1 kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se