lördag 12 juni 2010

Straff del1

Igår fick hustrun första omgången av sitt tvådelade straff, hon hade lyckats tjäna ihop fem slag extra så det blev tjugo hårda slag med ridpiskan. Hon skötte sig dock hyfsat bra under dagen och kvällen, hon fick i uppdrag att ha sina knipkulor i musen och så klart vara klädd ikjol utan trosor under och så vitt jag vet så skötte hon det bra, en av kulorna hade ramlat ur henne när jag kollade men hon skyllde på att hon tappat den när hon stod på knä och sög min kuk så jag tyckte det var ok.
Väl inne i sängkammarn och tog jag fram ridpiskan och hustrun fick lägga sig på magen i sängen och ta emot tjugo ganska hårda slag med piskan, när det var avklarat så gränslade hon mig och började rida. När vi knullat en stund kommer hustrun på att hon glömt ta på sig högklackade skorna och rättar genast till sitt misstag vilket maken uppskattar, vi byter ställning några gånger innan hon avslutningsvis får suga av sin make.
I dag är det dags för nästa tjugo slag, hustrun säger att det nog kommer att göra mer ont i kväll för hon känner av gårdagen fortfarande. Så går det om man är olydig!
Hon har fått i uppgift att klä sig extra sexigt i kväll så vi får se vad hon hittar på, jag har krävt att nylonstrumpor ska ingå för övrigt har hon fria händer.
Jag har halvt om halvt lovat henne en belöning om hon sköter sig riktigt bra, får se hur det går, det är på tiden att hon lyckas förtjäna en belöning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se