onsdag 14 juli 2010

Sommar

Värmen har kommit och påverkat mig så jag inte riktigt har orkat uppfostra min hustru som hon behövt. Detta har gjort att hon misskött sig mer och mer för varje dag, jag gav henne en omgång med "snälla" piskan härom dagen men det hjälpte inte något vidare, men vi hade lite skön sex efteråt i alla fall. Det enda jag kunde göra var att plocka fram ridpiskan och ge henne en omgång, efter 25-30 slag började ränderna på hennes rumpa gå ihop till en bredare röd rand och jag tyckte det fick räcka och knullade hennes våta fitta i stället. Vi får väl se om det har någon funktion annars får jag straffa henne hårdare.
Mitt försök att hon ska be om att få komma går inget vidare, hon har tydligen väldigt svårt för det.
Jag har beställt lite nya leksaker bla, ett set med buttpluggar som ska provas när de kommer hem. mer om detta senare.

2 kommentarer:

  1. Ja det är inte lätt att hålla sin slavinna i kort koppel.. själv så blir det lätt hopp och lek om det inte görs men fröken är ju DOM i grund och botten det är inte lätt..

    Men det låter som en god fostran så hoppas att hon sköter sig ;)

    SvaraRadera
  2. Vill hon sköta sig ? ;) hiihihihh

    SvaraRadera

Blogg listad på Bloggtoppen.se