tisdag 27 juli 2010

Kämpar

Vi jobbar på att komma i kapp med straffen så det inte är 20-30 slag som väntar men det går inte så bra, hustrun tjänar i hop nytt hela tiden och ändå har jag sett lite mellan fingrarna med vissa saker. Vi var nära att komma i kapp igår då hustrun "bara" hade en rejäl omgång med ridpiskan kvar men så vägrar hon utföra sitt uppdrag som hon fått, varför ber hon att få uppdrag när hon sen vägrar att göra dom?
Nåja hon har utfört några uppdrag också, vi filmade en avsugning, tyvärr ser man bara hustruns bakhuvud på filmen men det var skönt som alltid, jag förstår inte varför det hände så sällan innan jag började uppfostra henne. Hon hade sin bröstkedja härom dan och det resulterade i tokstyva bröstvårtor, härligt, hustruns bröst är läckra.
Jag får väl försöka minnas hur hustrun var innan jag började fostra henne för att se framstegen, sjabbigt klädd, aldrig rakad fitta hur jag än tjatade, sex varannan vecka i bästa fall, osminkad och brydde sig inte mycket om hur hon såg ut, sög min kuk någon gång om året kanske.
Framsteg har ju gjorts men ännu finns att jobba på.

1 kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se