måndag 17 maj 2010

Helgen

Vi var hos kompisar på middag i veckan och min hustru klädde sig inte till min belåtenhet, hon hade ett par sunkiga byxor och någon ful tröja och hon hade ju tidigare klagat på sin träning. Med det i åtanke så fick hon detta uppdrag:
För att du ska lära hur en god hustru ska vara klädd och lära dig lyda din make så blir dina uppgifter:
Du skall vara klädd i kjol/klänning, det är ett plus om du gör dig extra fin för din make på kvällarna.
Du skall under lördagen med nedböjt huvud be din make om ursäkt och sedan ta fram hans kuk och suga av honom, ett stort plus om du tar satsen i munnen, du måste dock göra detta före kl, 17.00 så din make hinner ladda om till kvällen då han förmodligen kommer att vilja ge dig lite uppfostrande smisk med mera.
Hustrun lovade att försöka uppfylla träningen på bästa sätt.
Det första punkten uppfyllde hon mycket bra, vi var bland ute på stan och handlade och hustrun var fint klädd i kjol och högklackat, naturligtvis utan trosor under.
Men Lördagen gick och klockan blev 17.00 och den andra uppgiften blev inte utförd. Jag talar om för hustrun att jag är MYCKET besviken och hon svarar: Det är svårt mitt på dagen. Det kanske går bättre i kväll.
Uppgiften gick ut på att göra det under dagen! Jag måste nu hitta på ett straff åt dig och jag hade hoppats slippa det men....
Vi får väl se vad jag kommer på men nu måste du vara en väldigt god hustru för att blidka din make. Hon lovar att försöka och att hon ska göra vad jag säger åt henne.
Jag är väldigt frustrerad och besviken och har svårt att komma på något bra straff och kvällen går, väl i säng blir det lite lätt smisk med handen och sex.
På morgonen har jag kommit på två alternativ som hon får välja mellan:
1. Du klär dig i strumpor och högklackat, du blir fastbunden i sängen och får smisk med skohornet, när jag släppt loss dig så leker du med leksaker eller fingrar både fram och bak (glidmedlet står på ditt sängbord).

2. Vid teven ikväll så särar du på benen och smeker dig själv när det är reklampaus, går du på toa eller röker så tar du makens kuk (lite lagom snabbt) i munnen när du passerar, du blir fastbunden i sängen och får smisk.
-Det var inga lätta val. Båda valen innebär ju att jag gör sånt som känns generande. Jag kan inte välja ännu, svarar hon.
-Trodde du att du skulle få något som var lättare är uppgiften du inte skötte?
-Ja jag trodde det. Men i kväll ska jag klara min uppgift.
-Bra, den du misskötte kanske kommer tillbaka när du fått träna ett tag till.
-Jag vet inte varför det är så svårt på dagtid för jag tycker ju om din kuk den är len och fin och smakar gott. Så du får väl hjälpa mej att komma över det.
Maken blir glad och lite upphetsad av det svaret och ser fram emot kvällen.
Hustrun väljer alternativ ett till sist och klär upp sig i strumpor och högklackade skor, jag spänner fast henne i sängen och börjar smiska lite lätt med handen innan jag hämtar skohornet och börjar färga hennes rumpa röd. När jag är nöjd så knyter jag loss henne så hon kan sätta igång med det hon ska. Istället för att börja leka med sig själv tar hon min kuk i munnen och jag låter henne hållas ett tag innan jag knuffar bort henne och lägger hennes hand mellan hennes ben. Hon smeker runt sitt våta kön och låter ett finger glida in lite då och då, efter en stund tar hon glidmedlet och häller lite över sin fitta och fortsätter att smeka klitoris och mus, hennes fingrar glider närmare analen med hon kommer aldrig riktig dit. Efter en stund slutar hon och tar tag i min styva kuk och jag är nu så kåt att jag inte kan tillrättavisa henne utan måste knulla hennes härliga fitta.
Det var en härlig kväll men jag kan ju inte påstå att jag lyckats få min fru lydig så det är väl bara att jobba på, kanske hittar jag på något redan i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se