söndag 9 maj 2010

Uppföljningen

Det hade ju gått ganska bra men efter ett par veckor känd jag att det var dags att följa upp det jag startat så jag frågade min fru hur hon tyckte att hon skött sig och fick svaret:
Jag har varit en lydig och god hustru efter bästa förmåga. Men det kanske tar ett tag att vänja sig.
Jag kunde inte hålla med riktigt så jag svarade:
Du har inte uppfyllt punkt 1, 6, 8 och 9 på ett godkänt sätt. Vad tycker du att du förtjänat för straff för dina förseelser?
Det var dessa punkter som jag inte ansåg att hon uppfyllt:
1. Jag kommer att lyda och tillfredsställa min make.
6. Jag skall berätta för min make när jag varit olydig och
behöver smisk.
8. Jag ska i första hand välja att bära högklackade skor när
jag är tillsammans med min make.
9. Jag får gärna och bör tillfredställa mig själv men måste
berätta för min make att jag gjort det så han kan belöna mig.
Svaret jag fick var detta:
Jag vet inte vad jag förtjänar, du vet säkert bäst. Jag tillfredställde
mej själv i dag när jag läst ditt mail.
Hennes straff:
Jag har nu bestämt ditt straff och ditt goda uppförande har gjort att det blir milt:
Du ska få lite smisk med piskan sedan ska du tillfredställa dig själv med eller utan valfri leksak när jag ser på och förevigar det.
Du får också välja när du vill verkställa det, dock innan veckan är slut.
Detta var på tisdagen och hon väntade ända till lördagen innan hon ville ta sitt straff men skötte sig ganska bra under veckan, klädde sig i kjol, strumpor och högklackat, tillfredställde sin make med både mun och fitta som en god hustru. På fredagen fick hon i uppdrag att sätta in sina knipkulor och följa med mig på promenad, hon fick ha trosor och byxor så de inte ramlade ur men jag räknar med att hon tids nog skall klara det klädd i kjol utan trosor under.
På lördagskvällen sitter vi och myser mitt emot varandra i varsin fåtölj och hon lägger upp sina nylonklädda fötter i mitt knä och smeker min hårda kuk genom byxorna med fötterna (mycket upphetsande för en fotfetishist som jag) sedan tar hon fram min lem och tar den i munnen. Väl inne i sängkammarn får hon ställa sig på alla fyra i sängen med rumpan i vädret och jag låter piskan landa på hennes stjärt tills det är rödrandig. Hon får sedan välja en leksak som hon behandlar sin våta rakade mus med under mitt överinseende tills hon kommer. Straffet utfört!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se