lördag 8 maj 2010

Hur det började

Ja, det hela började för ett tag sedan när jag inte riktigt tyckte att min fru skötte sig som hon borde. Hon klädde sig sällan attraktivt, rakade aldrig sig och ville sällan ha sex. För att hon skulle rycka upp sig så skickade jag detta mail till henne: Det var länge sedan du fick en omgång smisk och har således samlat ihop en hel del! Jag känner att det är hög tid att ge dig det du så väl behöver och helgen är ett bra tillfälle så jag tänkte ge dig några uppgifter att utföra till helgen som eventuellt kan mildra ditt straff något om du är en lydig flicka och sköter dem till belåtenhet.

1. Du ska binda ett smiskris till dig själv.
2. Du ska fixa till din fittbuske.
3. Du ska klä dig som jag gillar.

Helgen kom och min hustru klädde sig lite bättre än vanligt dock inte med kjol strumpor och högklackat som jag hade tänkt mig. På kvällen så klädde jag av henne och konstaterade att hon åtminstone hade rakat sig. Hon fick lägga sig i sängen och jag plockade fram ett set med hand och fot fängsel som jag köpt och satte fast henne i sänggavlarna med rumpan i vädret. jag började smiska henne med handen och sedan frågade jag henne: Var har du riset? Jag har inte plockat något, svarade hon. Jag funderade en stund på vad jag skulle hitta att använda på henne innan jag gick och hämtade skohornet. Hon fick en rejäl omgång med det och innan jag släppte loss hennes fastbundna händer och fötter så spände jag fast en nyinköpt butterfly på henne och lät denna ge henne en stunds njutning utan att hon kunde röra sig. Jag hade nu en hustru som var rejält våt och som ville tillfredställa mig, så det vart en skön kväll trots att hon inte lydde mig som hon borde.

1 kommentar:

  1. Hustrun borde med naken stjärt få gå ut och plocka sig ett ris. Som hon sedan får visa upp för makens godkännande, sedan skall hon risas i omgångar med en halvtimmas skamvrå mellan risandet Som avslutning kan hon få sitta på
    brännäslor.

    SvaraRadera

Blogg listad på Bloggtoppen.se