söndag 9 maj 2010

Uppdraget

Det var dags att ge hustrun ett uppdrag för att kolla om hon klarar att lyda sin make så jag gav henne denna uppgift en söndag:
Jag har ett nytt uppdrag åt min hustru:
Från och med idag skall du onanera 2 ggr om dagen minst 10 minuter åt gången utan att komma, du får inte heller komma om vi har sex. Och som vanligt ska du berätta när du lekt med dig själv. Tidigast Tisdag kväll ska jag ge dig orgasm.
Söndagen klarade hon hyfsat om än med lite gnäll, dessa rapporter fick jag:
Nu har jag lekt en gång idag. Men det är långt till Tisdag. Just nu bara pulserar det där.
Nu har jag lekt en gång till. Klarade inte riktigt tio minuter, men nästan.
Jag gav henne godkänt trots att hon inte höll ut tio minuter andra gången.
Måndagen gick inte riktigt lika bra:
Jag har lekt en gång i dag. Jag ska duscha senare kanske blir det en gång till då. när jag lekte nyss kunde jag inte riktigt hålla mej, jag kom.
Svaret till frun blev detta:
OK, då får du lägga dig över mitt knä i fåtöljen med rumpan bar och få en omgång smisk innan vi går i säng. Och i morgon ska du leka minst TRE gånger så du är riktigt sugen innan jag slickar dig.
När kvällen kom så lade jag henne över knät och smiskade hennes rumpa röd innan jag knullade henne ordentligt.
På tisdagen fick jag mail från min hustru:
Nu ska jag testa butterfly trosan få se hur länge det går. Puss.
Nästa mail:
Jag klarade tio minuter men det var väldigt nära. den får sitta kvar till nästa tio minuter.
Och nästa:
Jag satte nog på vibrationerna lite för snabbt för jag klarade inte av att stänga av i tid.
Jag måste alltså straffa henne i kväll. När jag kom hem så hade hon fäst hand och fot fängslen vid sänggaveln och lagt fram piskan så jag frågade henne:
Jag såg att du satt fast hand och fot fängslen i sängen, betyder det att du insett att du gjort rätt för att bli bunden, smiskad och nyttjad som den kåta slampa till hustru du är som inte kan hålla igen orgasmerna när jag säger åt dig?
Och hon svarade:
Ja jag har nog gjort rätt för det. Om du vill lägger jag fram skohornet.
Jag svarade henne:
Du ska få en riktig omgång, klä dig i det slampigaste du har så ska du bli behandlad som du förtjänar.
Till kvällen var hon klädd i öppen bh, väldigt urringat linne, kort skinnkjol, svarta strumpor och skor med skyhöga klackar. Jag var nöjd med hennes klädsel och spände fast henne i sängen och började med att piska hennes rumpa, när jag kände mig nöjd med smiskandet tog jag fram en dildo och stoppade i hennes mus, jag stoppade sedan in ett stearinljus i hennes stjärt (jag hade ingen dildo som var liten nog för hennes trånga bak) jag fyllde sedan hennes mun med min kuk och knullade alla hennes hål samtidigt.
Dagen efter frågade jag hustrun:
Har man varit en kåt slampa till hustru gillar man väl att bli
penetrerad i alla hål samtidigt, eller?
Hon svarade:
Kanske om jag får träna lite. Det finns ju tränings leksaker för baken. Men du får börja med en liten.
Betyder det att du redan vet att du kommer att göra rätt för att straffas som en kåt slampa igen? frågade jag.
Antagligen kommer det nog att bli så. Svårt att alltid vara duktig och lydig hustru. Behöver nog mycket uppfostran och upplärning.
Jag ska göra mitt bästa för att uppfostra dig!
Tack kära make.
Jag har nu skaffat en liten leksak som kan användas där bak men har inte provat den ännu, jag funderar om jag ska skaffa en buttplug till henne också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se