söndag 30 maj 2010

Övningen

Jaha, undergivenheten är inte som den borde, jag tappade räkningen på hur många slag hon förtjänat så det blev lite lagom med smisk. Kanske lättare ett räkna hur många gånger hon gjorde rätt.
Innan du tilltalar din make skall du niga för honom, en gång hände det.
Minst en gång i timmen skall du fråga om du kan göra något för din make, också en eller två godkända men knappt, särskilt undergivet frågade hon inte.
Du måste vara uppmärksam på om du får tecken på att du skall ta makens kuk i munnen och efteråt skall du tacka din make, hon tackade kanske tre ggr och det var efter påtryckningar från maken. Jag får försöka hitta på någon bättre övning.
Jag lekte med piskan över hennes kropp och lyckades få henne så kåt att hon spontant smekte sina bröst och även lekte lite med sin fitta, vackert att se, jag tror jag snart måste låta henne onanera när jag ser på.

Hustrun kommer att bli ensam hemma ett par dar nästa vecka och har naturligtvis fått lite uppdrag:
Under min frånvaro så har hustrun orgasmförbud och till detta så får du uppdraget att på tisdag onanera tre gånger i minst 10 minuter utan att komma. Du skall också fotografera dig själv när du utför uppdraget. Du skall som vanligt rapportera efter varje gång.
Straffet för ett eventuellt misslyckande kommer jag att bestämma om jag behöver.
Vi får se hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se