tisdag 25 maj 2010

Reflektion

Hmmm, det känns som om jag bara skriver när hustrun gjort fel och får smisk för det men hon gör ju ett och annat rätt också!
Punkt nr 3: Jag protesterar inte mot att få smisk när jag förtjänar det. Har hon följt utmärkt.
Punkt nr 4: Jag skall använda sexiga kläder i samvaro med min make om han eller jag önskar detta. Jag tror hon följt denna bra, jag minns inte något annat.
Punkt nr 5:. Min fitta måste vara slätrakad eller ha en välansad frisyr. Har hon skött ganska bra, det var väl lite så där i början men hon har lärt sig.
Punkt nr 7. Jag har inte trosor under kjolen när jag är tillsammans med min make om vi inte kommit överens om annat. Det är nog bara någon gång jag behövt säga åt henne.
Punkt nr 10. Jag skall älska min make både när han belönar och när han bestraffar mig för jag vet att han gör det för att han älskar mig. Det är ju svårt att bevisa att hon inte följt den men jag tror hon följt den.
Så sammanfattningsvis så har hon varit duktig med hälften av punkterna, det är ju framsteg!
Nu är det bara att hålla bollen i rullning så blir det en god hustru av henne till sist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se