lördag 29 maj 2010

Övning

Jag blev tvungen att smiska hustrun igår igen, hon har väldigt svårt att lära sig att klä sig som en god hustru. Jag har formulerat om en punkt i hennes riktlinjer från:
8. Jag ska i första hand välja att bära högklackade skor när jag är tillsammans med min make.
Till:
8. Jag ska klä mig i kjol/klänning så ofta det är möjligt och använda högklackade skor så ofta jag kan (utom till jobbet).
Trots detta så klär hon sig inte bra så hon fick smisk med piskan igår. Jag lät henne också suga kuk så fort jag pekade på henne, det är härligt, hustrun är duktig på det så det måste bli mer av den varan.
Jag sa åt henne att hon skulle byta till något sexigt senare på kvällen men hon underlät att göra detta så hon samlade ihop fem hårda slag med ridpiskan till i kväll.
Hustrun har också fått en övning i undergivenhet idag som ser ut så här:
Du skall innan du tilltalar din make niga för honom, minst en gång i timmen skall du fråga om du kan göra något för din make, du måste vara uppmärksam på om du får tecken på att du skall ta makens kuk i munnen och efteråt skall du tacka din make.
Varje misstag renderar i ett hårt slag med ridpiskan. Det ska bli en intressant dag, hoppas hon sköter sig hyfsat men det ser fortfarande inte bra ut med klädseln så vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se