torsdag 20 maj 2010

Nytt redskap

Hustrun har fått tag på en ridpiska som hon tagit hem åt maken så att han kan uppfostra henne bättre. Jag ser fram emot att testa den på henne och gissar att det inte dröjer så länge innan hon gjort rätt för det. Jag misstänkte att hon onanerat utan att tala om det för mig och frågade om det var så och hon svarade att hon gjort det, så hon har ju börjat samla till ett straff.
Det är lite konstigt men jag blir väldigt kåt av att tänka på henne när hon ligger ensam hemma i sängen med en dildo i fittan och njuter, det är tyvärr alldeles för sällan jag får se henne göra det skönt för sig själv med fingrarna eller med dildo men hon kommer att få flera uppdrag av mig som går ut på att göra det. Hon var fruktansvärt sexig och het den senaste gången hon låg i sängen iklädd svarta strumpor och högklackade skor och lät fingrarna glida in i sin våta fitta, hon lyste av kåthet när hon gjorde det och det är också upphetsande att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se