tisdag 11 maj 2010

Överraskning

Jag blev igår lovad en överraskning som hustrun köpt när hon var och handlade, i gengäld lovade jag att ge henne det innestående straff hon hade i form av att hon skulle få lägga sig över mitt knä i fåtöljen och få smisk. När kvällen nalkades så uppenbarade sig hustrun, uppsminkad, iklädd en nyinköpt korsett, kort kjol, svarta stay-ups och högklackade skor. En vacker syn som jag njöt av tills det blev dags att lägga henne över knät och smiska upp hennes rumpa. Det blev sedan en rejäl omgång i sängen med slick och sug och mer där till. När vi var klara fick jag denna kommentar av hustrun: Det värsta med att veta att jag ska lägga mej över ditt knä är att det är så genant, jag känner mej så utlämnad. Fast samtidigt så är det väldigt upphetsande. Tack för den här kvällen.
Jag trodde då att hon lärt sig något men idag så tvättade hon sönder en sexleksak som hon haft i fickan så jag måste återigen straffa henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se