tisdag 25 maj 2010

Smiskning

Hustrun behövde ännu en gång lite uppfostran, det var ett antal saker som hon missköttdet var dags att bestraffa henne för det och hon fick detta meddelande:
Hustrun har gjort rätt för smisk igen!
Dina synder:
Du skulle köpa smink, ej utfört, saknas nagellack, läppstift, ögonskugga mm.
Du har (minst en gång) onanerat utan att berätta för din make.
Du har inte tillfredsställt din make förrän han tvingats säga till om det.

För detta ska du få en omgång smisk, du skall också innan du reser dig ur soffan (när jag är med) sära ordentligt på benen och visa upp din fitta.
Naturligtvis ska du vara klädd som en god hustru, det borde jag inte behöva tala om för dig.
Hon beklagade sig en del över att det kanske skulle vara kallt men fick inte gehör för sina åsikter. Däremot tillät jag henne välja vad hon ville bli smiskad med för redskap.
-Jag vill bli smiskad med ridpiskan, svarade hon.
Det önskemålet tänkte jag tillgodose. Det började inte bra, hustrun var inte klädd som en god hustru och när jag frågade varför så skyllde hon på att det var kallt. Icke godkänt som försvar
det ska gå att vara klädd som en god hustru även om det inte är 25 grader. Till sist klädde hon sig i alla fall i godkänd klädsel men sen var det nästa del, att sära på benen och visa fittan. Det var inte lätt att få henne att utföra det på ett bra sätt men till sist gjorde hon det riktigt bra.
Slutligen så var det dags för ridpiskan, efter några smisk med handen så tog jag fram piskan och började smiskandet, det verkade som det tog bra men hon hade ju gjort rätt för en del så det var lika bra att ge henne lite till. När jag tyckte att det fick räcka så fick hon suga makens kuk en stund innan jag lät hennes fitta få den och slutligen kom jag i henne.
Det här med klädsel är hon dålig på, jag tror jag ska formulera om någon av hennes punkter så det kanske blir bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se