torsdag 13 maj 2010

Mera bakåt

Just när jag tyckte hustrun började sköta sig bättre så hittar jag en leksak vid soffan och hon har inte talat om för mig att hon lekt med sig själv som hon borde ha gjort. En av punkterna som hon ska följa är ju: Jag får gärna och bör tillfredsställa mig själv men måste berätta för min make att jag gjort det så han kan belöna mig.
Det är ju bra att hon övar upp sin kåthet och hon har ju punkten: Jag kommer att lyda och tillfredsställa min make, att följa så det är ju bra om hon håller musen våt så hon kan sköta sina åtaganden.
Vi får se hur hon sköter sig vidare denna vecka, jag måste hitta på något straff så hon förstår att hon ska lyda sin make, jag måste nog ge henne någon uppgift att göra så kan få henne på rätt spår också. Det är inte lätt att lära upp en hustru jämt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se