söndag 9 maj 2010

Steg 2

Jaha, vad skulle jag göra för att följa upp det jag startat? Jag funderade ett tag och gjorde en lista med förhållningsregler för en god hustru och tänkte presentera den för min fru vid något bra tillfälle.
Någon helg senare skulle vi ha lite fest och bjuda några vänner på mat så jag tyckte att det var en perfekt tidpunkt att starta med min uppfostringsplan så jag skickade ett mail till min fru med detta innehåll:
Eftersom vi har middag ikväll har jag lagt fram två alternativ på klädsel som du kan välja mellan på din säng.

Nästa steg i din uppfostran till en god hustru är att följa dessa punkter:

1. Jag kommer att lyda och tillfredsställa min make.

2. För att få njutning måste jag förtjäna det.

3. Jag protesterar inte mot att få smisk när jag förtjänar det.

4. Jag skall använda sexiga kläder i samvaro med min make om han eller jag önskar detta.

5. Min fitta måste vara slätrakad eller ha en välansad frisyr.

6. Jag skall berätta för min make när jag varit olydig och behöver smisk.

7. Jag har inte trosor under kjolen när jag är tillsammans med min make om vi inte kommit överrens om annat.

8. Jag ska i första hand välja att bära högklackade skor när jag är tillsammans med min make.

9. Jag får gärna och bör tillfredställa mig själv men måste berätta för min make att jag gjort det så han kan belöna mig.

10. Jag skall älska min make både när han belönar och när han bestraffar mig för jag vet att han gör det för att han älskar mig.

Jag godtar att du som god hustru berättar om olydigheter eller annat som ska belönas eller bestraffas per mail, SMS eller annat sätt du finner lämpligt, dock ska det inte kunna missförstås.

I ditt svar på detta mail skriver du eventuella frågor, om du har något tillägg, om du mot förmodan skulle ha något att invända/vilja ändra och om du tänker lyda och vara en god hustru.

Jag lade sedan fram två alternativ till klädsel och kjol och stayups fanns i båda alternativen, trosor fanns däremot inte som tillval.
Som svar kom detta:
Jag kan inte ha högklackade skor inne när vi har gäster. kanske när dom gått hem. Puss.
Och eftersom jag är en snäll make så fick hon dispens med skorna till vi var själva. Detta tolkade jag också som att hon godkänt och tänkte följa mina regler.
Kvällen förflöt utan problem och min fru var sexig i sina kläder, jag hade så klart kollat att hon inte tagit trosor under och hennes våta fitta var rakad och fin. När vi sedan blev själva så tog hon på sig sina högklackade pumps och skötte sig som en god hustru ska göra. Jag behövde inte bestraffa min fru för något mer än att hon svarat mig lite näbbigt några gånger under kvällen så det blev bara lite lätt smisk med handen på hennes stjärt innan vi hade en stunds underbar sex.

1 kommentar:

  1. du bör oxå stoppa i en binda i trosan när din man så kräver:)

    SvaraRadera

Blogg listad på Bloggtoppen.se