onsdag 12 maj 2010

Två steg fram och ett tillbaka

Jag hade lite svårt att bestämma mig om jag skulle ge hustrun den smisk hon förtjänat eller om jag skulle vänta så jag frågade henne om jag skulle vänta med att smiska henne eller om hon trodde att hon skulle samla på sig för mycket smisk om jag väntade.
- Jag vet inte säkert, men jag brukar ju samla ihop till smisk ganska ofta. Min make kanske inte tränar mej tillräckligt, svarade hon.
Detta avgjorde saken, Nu försöker minsann hustrun skylla på mig också, inte bra. Det är bäst du får en omgång med piskan i kväll! svarade jag henne.
Sagt och gjort så gav jag henne en omgång med både hand och piska vilket gjorde henne väldigt våt och villig, så villig att hon efter det gått för mig tog min lem i munnen och gjorde mig redo för en omgång till.
Nu hoppas jag på solsken och lite värme i helgen så kanske jag kan ta med hustrun ut på en picknick i det gröna med lite mys och sex i solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se