onsdag 19 maj 2010

Lydnad

Eftersom hustrun inte klarat av att lyda och utföra sina uppgifter korrekt så var det nu dags att ge henne en omgång smisk, hon hade också antytt att jag varit lite för snäll med mina bestraffningar så jag funderade på hur jag skulle ge henne ett kännbart straff. Jag meddelade henne detta:
-För att du ska lära dig lyda och utföra dina uppgifter så verkar det
som jag får ge dig en ordentlig bestraffning i kväll.
Du skall också när jag pekar på dig ikväll böja dig och ta din makes
kuk i munnen, allmänt lydig och undergiven är vad du ska vara.
Har hustrun förstått?
-Ja jag har förstått.
-Och du tänker lyda?
-Ja jag ska lyda.
Hustrun var, som en god hustru ska vara, klädd i kjol utan trosor under och ett respektabelt linne. På kvällen efter jag duschat och tagit på mig morgonrocken och satt mig i soffan pekade jag på henne och hon kom genast fram till mig och ställde sig på knä bredvid soffan, tog min kuk i munnen och sög den hård, efter en liten stund fick jag avbryta henne för att spara min säd till senare. Jag upprepade detta några gånger och hustrun gjorde ett mycket bra jobb varje gång.
När det var dags att gå till sängs så band jag fast ben och armar i sängstolparna och smiskade hennes bak med handen sedan tog jag fram träsleven som jag tagit med från kökslådan och daskade henne ganska hårt över stjärten tills den var ordentligt rödfärgad. Nu letade jag fram en rabbit-dildo som jag körde i hennes mus sedan stoppade jag den nya leksaken som är ganska liten i hennes trånga stjärt samtidigt som jag fortsatte smiska henne med träsleven. När jag kände mig nöjd med mitt jobb kopplade jag loss henne och lät henne suga mig innan hon fick rida mig till utlösning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se